Veelgestelde vragen
Top 10 vragen
1. Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?
Wij hanteren doorgaans een levertijd van 1-2 werkdagen (voor 16.00u besteld op werkdagen is dezelfde dag verzonden). Deze levertijd geldt ook voor zendingen naar België. Bestel je een groter aantal? Dan kan de levertijd iets langer duren. Echter proberen wij alle orders dezelfde dag nog te versturen. Mocht je vragen hebben over de levertijd of een spoedorder willen plaatsen, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Hoe werkt bestellen?
Heb je een leuk cadeau gevonden? Kies het aantal dat je wilt gaan bestellen. Afhankelijk van het product moet er ook een kleur, lettertype, maat of icoon gekozen worden.
Je ziet direct het ontwerp op het gekozen product, dus je kunt zelf nog eventuele wijzigingen doorvoeren. Klaar? Dan klik je op 'Aan winkelwagen toevoegen'. Controleer de bestelling. Voer eventueel een actie-/kortingsbon in en klik op 'Bestel deze artikelen'. Het programma leidt jou verder door het bestelproces heen.
3. Levering in België mogelijk?
Ja, wij leveren ook in België. Tijdens het bestellen dient u uw gegevens in te vullen, waaronder het afleveradres. U kunt daar uit meerdere landen kiezen. Let op, het verzendtarief voor buiten Nederland ligt hoger.
4. Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland hanteren wij de meest recente PostNL en DHL tarieven. Buiten Nederland zijn de verzendkosten hoger. De verzendkosten staan altijd bij uw bestelgegevens vermeld tijdens het bestellen en worden op de factuur vermeld. Gratis verzending hanteren wij vanaf een bedrag van 50 euro.
5. Logo en tekst mogelijk?
Afhankelijk van het product is dat mogelijk. In principe kan op elk cadeau wat bedrukt wordt, een combinatie van tekst en icoon geplaatst worden. Bij elk product wordt in de productomschrijving aangegeven wat de mogelijkheden zijn.
6. Hoe kan ik betalen?
Het is bij ons mogelijk om op verschillende manieren te betalen. Tijdens het bestellen kan dit worden aangeven. Kies voor één van de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, Credit Card, Apple Pay en Klarna Achteraf betalen. Achteraf betalen middels Klarna kan zowel voor consumenten in NL, BE als voor zakelijke klanten in NL.
7. Hoe komt mijn bestelling aan?
Natuurlijk willen wij dat er niets met de bestelling kan gebeuren. Dus wij zorgen voor een goede verpakking (karton/folie/bubbelenvelop). Zo is het pakketje goed beschermd.
8. Door welke bezorgdienst wordt mijn bestelling afgeleverd?
Wij werken samen met PostNL en DHL.
9. Wat als mijn product in onjuiste staat of niet aankomt?
Wat vervelend als er schade is ontstaan aan het product tijdens de verzending. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Maak een foto van het beschadigde/uitgepakte product en mail deze naar ons (info@bellybites.nl). Zet er even het ordernummer bij en dan wordt het product zo snel mogelijk vervangen door een nieuw exemplaar. Bellen mag natuurlijk ook, dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing!
Voor gepersonaliseerde producten is het helaas niet mogelijk om bestellingen te retourneren. Dit omdat jouw cadeau/bestelling speciaal voor jou gemaakt is. Neem toch even contact op met de klantenservice. Dan gaan we samen kijken hoe we dit op kunnen lossen.
En is jouw pakketje niet aangekomen? Ook dan willen we graag een telefoontje van jou ontvangen. Gaan wij er direct achteraan om te kijken waar jouw bestelling gebleven is!
10. Wat zijn jullie contactgegevens?
📍 Serviliusstraat 110
📞 +31658828245
📩 info@bellybites.nl